Saturday, April 16, 2011

New Baby Girl Coming!

Hye Bloggers ^_^


Act,CK tak sabar nak post pasal "New Baby Girl Coming' ni. *Ups baby siapakah itu?
Adakah baby girl yang comel sangat itu baby CK ??????
Oh, Ternyata tidak sama sekali itu baby CK okey. Korang-korang semua,
act, itu merupakan anak  my bro @ Abang Eman yang ketiga( 3 ).
Finally, dapat jugak abang CK memiliki baby girl.Hmm mesti meriah raya tahun ni.
Tak dapat CK bayangkan rumah CK kali ni mcmana. Wah! Tak sabar nak raya.
STOP! Kita story balik pasal baby tadi.




Baby girl yang belum diberi nama tu lahir pada 16HB APRIL 2011
bersamaan pukul 8.00 pagi waktu negara Malaysia.Di Hospital Taiping.
 *Agak detail ye informasi yang diberikan...  =)
So CK baru tahu pukul 2.00 petang semalam,bila my sis in law @ mak baby tu 
call CK untuk inform yang dia dah bersalin. Lepas tu, ayah CK pulak inform
Amboi satu family tengah gembira sekarang niey,iyelah dapat ahli baru,kan?



To Abang Eman and Kak Eja, Congrats for ur new daughter..

To Ikmal Haziq and Irfan Wafiq(My Sayang):


Jangan nakal-nakal.
Ikmal Haziq , jangan ganas sangat layan adik baru ye. 
Adik kali ni perempuan,bukan lelaki macam Epan Afiq.
Irfan Wafiq,jaga adik baik-baik tau. Efan dah jadi abang!
Walau ada yang baru, acu still sayang epan & ikmal.
nanti balik, acu bawak jalan-jalan makan McDonalds tau!
Acu rindu sangat-sangat kat kamu semua. Including anak sedara
acu yang lain. Acu sayang korang semua sama rata.

Ups,terlupa pulak kat korang-korang yang tengah baca post CK niey.
Mesti nak tengok gambar baby girl yang mungkin diberi nama 
Quratul Ain Khalisha bin Shariman
The truth CK belum tahu nama baby tersebut apa lagi 
sebab abg eman tak decided nak letak nama apa.
Dalam mereka suami isteri dok fikir nama, CK pun gerdiks nak jugak fikir,kan?
So CK pun gatai-gatai mulut lah meng'SUGGEST'kan nama..
Nur Insyirah .. Wink Wink.. Sedap tak?
Juz suka lah nama tu tapi tak berniat pun nak letak untuk bakal anak CK nanti.
*Erm i mean dalam 10 tahun lagi dan bukan sekarang ye? =P
Lagipun, CK minat nama ni Mia Deandra , * Ehem ehem,CK mula berangan sudah.

"Stop CK. Awak tu tak habis diploma lagi jangan nak berangan ada anak,
bela anak kucing pun belum tentu hidup lama kucing tu"

Sudah! Karang CK tulis lebih-lebih bukan tulis pasal baby girl Abang Eman tapi 
pasal feature baby CK yang tak tahu lah wujudnya bila,hmm.

So enjoylah melihat wajah anak saudara CK yang ke enam (6)..  :)



Lenanya dia tidur. Btw,Welcome to our family,dear!  


AUwwchakk! Sayang anak sedara acu yang sorang ni!


Oh sayang , U are so Sweet , dear !


Saya ACU kamu tau?


Tenang hati acu tengok muka kamu sayang.
bila besar nanti,jadi anak yang solehah ya?
jangan lawan cakap parents.
jadilah anak yang berguna buat family kamu,ya sayang.
Acu sayang kamu! Sangat sayangkan kamu!

♥ Apa Kata Bintang ♥

Hye Bloggers ^_^

Asyih dok geledah page Fb milik Lisa Surihani, CK terjumpa satu video wedding tau.
Alah mesti korang pernah jumpa kan? Yang guna lagu Today Was A Fairy Tales.
Hmm tiba-tiba teringat pulak kat video wedding angkasawan pertama Malaysia,
Datuk Dr. Sheikh Muszaphar tu. So Sweet, Lovely ♥ 
Yang bagi sweet tu background song yang Gita Gutawa nyanyi..Ohh..
Sweeeeeeeet sangat suka suka suka .. Hmm Im speechless..
Tak tau nak cakap apa. So tengok lah liriknya ok..?

ku tak tahu apa yg terjadi
pada hatiku kini
tak kumengerti
getar ini belum pernah ada
tak pernah kurasakan
selama ini...
Malu..malu...aku mengakuinya
karena aku kini belum dewasa...
Berjuta cahaya datang padaku
menari tanganku
nyanyikan lagu tentangnya
Duhai bintang mungkinkah yg kurasa
apakah sudah saatnya
untukku menyukainya...
sekarang ku sering melamun
juga ku sering bercermin
oh mengapa ini

So nak dengar lagu ni macamana, 
tekan lah link kat bawah ni.
Enjoy