Friday, July 1, 2011

Apa pun boleh la , Haha :D

Hye Bloggers

Fuhh, setelah mata tak pejam tuk beberapa jam yang lepas,
finally dapat jugak rest kan otak yang hampir nak overload ni.
Agak kelam kabut jugaklah nak siapkan assignment.
Mana taknya, CK kan MC, so memang dah loss contact dengan kelas.
Mana nak amik tau pasal study dah.

*Aternye, asik dok memikior hal ciken pox aje ?

So alhamdulillah, semua still under control.
Keja - keja assignment dan trip ke Penang berjalan dengan lancar.
Meeting pun baik , berjalan tanpa ada perang besar.
Muka CK pon erm , erm ok lah, nasib tak kena ciken pox yg teruk.
Nasib lah ciken pox ni baik, kan kan?






Masih nampak lagi kesan ciken pox tu.
 Btw, gambar ni CK x edit pun, juz bagi terang spesel tuk korang.
Okla, bersyukur je lah dengan apa yg ada, kan?
Tapi, mata still sepet seket sebelah. Sabaq je lah,kan?

Ok, actually, CK nak story mory pasal bawak keta ni.
Fuhh, 1st time drive keta kot, huhu sangat excited.
CK drive kat airport Alor Setar je coz kat situ mcm tak banyak keta
Orang blaja keta pakai istilah Naik bukit & turun bukit
CK lak blaja keta pakai istilah Depature & Arrival,Haha

Sebab kalau Arrival tu jalan besa je. Tak ada nk berbukit2.
Kalau yang Depature tu jalan naik bukit .
Ha, macam tu lah. Berkali jugak lah masuk kawasan tu semata-mata
nak test drive je. *erm mintak maap ye pd guard kat situ, huhu.


Okeh, ini jalan Depature tu ye. Jalan Naik Bukit,
Lepas jugak dengan jayanya, yeeha!

Airport ni dkat jugaklah dengan rumah CK.
Dari airport ni, korang boleh nampak Gunung Keriang
*Ala yang ada Muzium Padi tu..

Apa pun, tengs pada Ayu & Killa coz ajar CK.
Dah rupa anak ketam belajar jalan , ish ish.
Tengs tuk Ejat jugak coz bagi pinjam TLC
( The Little Cute Kancil )


(◕‿-)