Hye Bloggers ^_^
A day as tourism student. Many new things that i've learned yesterday.
Penat berjalan dari Butterworth ke Georgetown.
Penat mencari foreigners tuk di interview.
Membina keyakinan untuk membuat commentary
secara live dihadapan org.
Hah *menghela nafas sebentar,penat. :)
Paling sweet sekali, masa interview sorang Omputeh dari England.
Actually, Wanie yang interview dia tapi Wanie agak takut nak tego.
Itu yang CK mulakan conversation untuk Wanie.
Oh, omputeh tu sangat - sangat lah friendly.
Mula, juz nk interview dia for complete my task je,
tp tetiba boleh jadi my new pal, Haha sweet kan?
Dari waiting place ke feri dan sampai nak keluar feri,
CK asyik bersembang dengan dia. Dia pulak otw ke Singapore.
By coach. Konsortium Bas Ekspress, ( foreigner pun nek bas )
Lagi satu, family mereka pun sangat friendly. Like!
Penat berjalan dari Butterworth ke Georgetown.
Penat mencari foreigners tuk di interview.
Membina keyakinan untuk membuat commentary
secara live dihadapan org.
Hah *menghela nafas sebentar,penat. :)
Paling sweet sekali, masa interview sorang Omputeh dari England.
Actually, Wanie yang interview dia tapi Wanie agak takut nak tego.
Itu yang CK mulakan conversation untuk Wanie.
Oh, omputeh tu sangat - sangat lah friendly.
Mula, juz nk interview dia for complete my task je,
tp tetiba boleh jadi my new pal, Haha sweet kan?
Dari waiting place ke feri dan sampai nak keluar feri,
CK asyik bersembang dengan dia. Dia pulak otw ke Singapore.
By coach. Konsortium Bas Ekspress, ( foreigner pun nek bas )
Lagi satu, family mereka pun sangat friendly. Like!
wow, anak dia macam Taylor Swift lah
( yg rambut panjang tu ) :)
Selain dari England, CK ada interview foreigner dari Korea.
Muka macam Taecyeon 2PM tu. Hensemnyee...
Malang skali, dia kurang pandai speaking, haiyaa...
( yg rambut panjang tu ) :)
Selain dari England, CK ada interview foreigner dari Korea.
Muka macam Taecyeon 2PM tu. Hensemnyee...
Malang skali, dia kurang pandai speaking, haiyaa...
Haha agak samalah dengan foreigner semalam
( Kalo dah gila K Pop , nilah jadinya, hurm )
Bagi task CK, CK dapat foreigner dari Germany.
Nama Alicea. Dia penah stay di Malaysia dulu.
SO skrg , dia datang balik untuk melawat Malaysia.
Bila ditanya pendapat tentang Penang,
Alicea kata Penang ni membangun tapi tak berapa sesak
macam kat KL.. Kawasan pun cantik, banyak historical places.
Apapun, Mekacih pd foreigners CK.
Ini lah yang CK belajar sebelum dapat Diploma.
Hope, pelajaran di Penang dapat guna di masa depan.
for my sweetie friends,
mekacih sbb tolong saya record video tuh.
Dari kiri : Biey, Ct Farhana ( Kang) dan Shafazira ( Mek ).
( Kalo dah gila K Pop , nilah jadinya, hurm )
Bagi task CK, CK dapat foreigner dari Germany.
Nama Alicea. Dia penah stay di Malaysia dulu.
SO skrg , dia datang balik untuk melawat Malaysia.
Bila ditanya pendapat tentang Penang,
Alicea kata Penang ni membangun tapi tak berapa sesak
macam kat KL.. Kawasan pun cantik, banyak historical places.
Apapun, Mekacih pd foreigners CK.
Ini lah yang CK belajar sebelum dapat Diploma.
Hope, pelajaran di Penang dapat guna di masa depan.
for my sweetie friends,
mekacih sbb tolong saya record video tuh.
Dari kiri : Biey, Ct Farhana ( Kang) dan Shafazira ( Mek ).
A day as Tourism student :)



