Monday, March 28, 2011

bila diri berkaca mata

Hye Bloggers

Malam yang hening ni, C K nak sembang pasal 
KACA MATA
*eh cik katie kita ni rabun ke?

Oh tidak sama sekali saya ni rabun
tak kiralah rabun dekat ke jauh ke warna ke
MOST important Cik Katie tak rabun oke..

Bukan ape, sengaja nak mengerdiks pakai kaca mata
Uuu, nampak matang nye muka
*skali tengok cam org tua..aaaa! tidak

Biasalah masuk kelas Arab tadi ada test,
So dlm kekalutan nak wat test, hmm
sempat je nak snap snap gambar baru.
bukan ape, gatai tangan lah..
*erm cek MARA nk masuk lah tu..

So malas nak cita lebih-lebih.
Ah kome tengok le rupa ku yang agak-agak kiut pakai kaca mata
Uuuu statement panaz !
So apa lagi, layan...!

MOH KITE TERJAH GAMBOR NYE


ha.. how do i look? 
spesel utk kome sume.
terbaek dari ladang.


So kiter len kali pulak.
Daa!

No comments:

Post a Comment