Hye Bloggers
Minggu lepas.
Menyaksikan Aku & Rakan-rakan
keSibuKan melaksanakan video ARAb
Selalu budak UiTM yang amik bahasa confirm tau kan?
So,itulah yang telah aku & rakan-rakan lakukan.
Melaksana tugas ini bukan mudah
Ianya menuntut kesabaran yang agak tinggi
N ketabahan hati yang cukup kuat.
Bermula drpd menyusun skrip dalam bahasa arab
then kena rombak balik atas kesalahan teknikal
kena contact2 dgn kengkawan
ada yang ada hal lah,yang senggugut lah..
Next, kena edit segala kesalahan dalam video tersebut
EDIT
Hah amat sakit & perit
Movie Maker pulak tiba-tiba jam!
Kena repeat edit yang sama untuk 3 Kali
Hah,amat penat.
Tak cukup dgn itu,
burn CD juga menjadi PROBLEM
apa?
Masalah besar!
Ya, sampaikan last week sy terpaksa korbankan
B E D T I M E !
Daily! Sy terpaksa tido pukul 4.
Amat MEMERITKAN
tetapi hasilnya
amat baik
perfect & baik!
To my friends;
Wanie yang banyak tolong buat skrip
Kyra yang tolong buat front page
Mirah yang bagi pinjam kamera
Kak Lisa yang jadi camerawoman buat kita semua
Park Sue Ming yang menjadi cameraman sambilan utk slot nasheed.
then kena rombak balik atas kesalahan teknikal
kena contact2 dgn kengkawan
ada yang ada hal lah,yang senggugut lah..
Next, kena edit segala kesalahan dalam video tersebut
EDIT
Hah amat sakit & perit
Movie Maker pulak tiba-tiba jam!
Kena repeat edit yang sama untuk 3 Kali
Hah,amat penat.
Tak cukup dgn itu,
burn CD juga menjadi PROBLEM
apa?
Masalah besar!
Ya, sampaikan last week sy terpaksa korbankan
B E D T I M E !
Daily! Sy terpaksa tido pukul 4.
Amat MEMERITKAN
tetapi hasilnya
amat baik
perfect & baik!
To my friends;
Wanie yang banyak tolong buat skrip
Kyra yang tolong buat front page
Mirah yang bagi pinjam kamera
Kak Lisa yang jadi camerawoman buat kita semua
Park Sue Ming yang menjadi cameraman sambilan utk slot nasheed.
Jasa kalian teramat sy appreciate!
Sekitar Gambar ArAB Photoshoot,
Sekitar Gambar ArAB Photoshoot,
Ada tak gaya pengacara TV3?
Or AWANI maybe?
:D
Meet my ADEK!
Syakiroh Arshad yang ala-ala nak menari gitu ..
just kidding!
Yang nie pulak
AMIRAH MUHD RAFI
Get ready for ur scene...!
Meet my bestfriend!
Inilah Wanie.
Yang banyak buat skrip
Rombak skrip..
alahai Wanie..
Thanks so much fren!
Itulah serba serbi pasal
The Making Of Video Arab
Hahahaha..
So enjoy it!
See Ya



No comments:
Post a Comment