Tuesday, April 26, 2011

Jalan terakhir

Hye Bloggers^_^

Tak perlu nak cakap apa - apa lagi, CK hanya mampu menangis je skarang.
Sedih sangat-sangat . Jalan yang ada sekarang hanya mampu doa
supaya menjadi baik dan okey seperti sediakala. 
CK dah lama plan benda ni baik punya, tapi semuanya hancur 
Korang tau tak macamana hancur?
Korang pergi dapur,then amik gelas, 
lepas tu hempas kat lantai.
Bersepai kan? Macam tu lah hati ini tengah hancorrrr..Waaaa..
Wajah ceria namun dihati tak siapa yang tahu.
Bak kata Erra Fazira, Yang terindah hanya sementara.
Susah CK nak tunjuk perasaan yang sebenarnya.
Tapi dalam hati CK nak menangis dan jerit supaya lepas apa yang CK rasa.
Sedihhhhh tauuu.. Hah, semua tu dah tak ada makna lagi.
Macam CK kata, mampu SOb Sob je.. 
*maksudnya menangis lah..
Dari dulu CK sayangkan dia,
Dia lah segalanya buat CK
Selalu dahulukan dia dari segalanya.
Dia buat CK senyum dan selalunya buat jadi tension
Bila tak serasi dan tak balance , CK mesti tekanan sangat dengan dia
Tapi atas nasihat orang, CK cuba fahami dia.
Tapi Di Saat Aku Mencintaimu!
*Eceh DADALI lah pulak..
dia buat CK kecewa, hah.. Aku benci kau.

Sekarang A(bukan nama sebenar) , aku berserah takdir,
Semoga baik-baik sahaja sayang.





Hahahahaha.. Korang rasa-rasa apa yang CK bebelkan kat atas?
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
V

'A' stands for Ahmad , Eh eh bukan ye. Salah sama sekali.
'A' means A C C O U N T!!!!!!!!!!!!!

SANGAT sakit hati dengan paper Account tadi@ ACC106!
Susah doe paper niey! Dialah yang buat CK sakit hati sampai nak menangis.
Owh Account, why u doesn't nice to me?

2 comments: