Hye Bloggers
RFC,hmm pernah tak dengar.Mesti korang-korang tertanya-tanya kan apakah itu?
RFC stands for Radix Fried Chicken, hmm yang ala-ala KFC.
RFC banyak buka outlet dekat utara semenanjung Malaysia macam Kedah dan Perlis.
Macam yang CK pergi ni dekat Alor Setar. *takkan kat Taiping pulak kan...?
First time masuk RFC setelah setahun study dekat sini.Teringin lah nak rasa sedap ke tak.
So lepas temankan housemate CK , Noomie dan Datin Zurain pergi 10 Eleven,
kitaorang pun bergerak berjalan kaki ke RFC dan terus beratur menunggu giliran.
Sampai giliran CK , tak fikir panjang terus amik set A *sorry tak ingat nama set tu.
Tapi if kat KFC, set tuh kita panggil sebagai Snack Plate.
and and and CK mintak ais krim. Nama ice cream tu 'Toyyibbah'.
Before nak ulas apa-apa, CK nak cakap dulu yang
gambar diatas adalah gambar yang di 'Google' okey?
Back to the story:
Ayam: Erm okay jugak lah. Tapi kurang rasa sikit.
Maybe sebab ni ayam organik kot.
Mashed Potato: Rasa macam yang Maggi mashed potato tu.
Kadang-kadang rasa macam Marrybrown. Okey jugak,nice.
Ice cream: Hmm yang ini paling CK suka. Ice cream dia sedap.
Seddaapppp sangat. Ada macam koko crunch kat atas ice cream scope tu.
Coklat dia memang rasa sangat sangat sedap.
Dari mula jalan kaki, Datin Zurainlah yang menyuapkan CK dan Noo Mie
makan ice cream tu. Hmm delicious !
So lepas ni, memang akan selalu pergi Radix untuk beli
ice cream Toyyibbah yang sedap tu.
Well done, Radix....!
amboi DEPA p RFC . untongla :)
ReplyDeleteUNTONGla.. G RFC sebab teman si noomie g topup le opah... Eh UNTONG lah , SP ada ada RADIX
ReplyDelete