Hye Bloggers ^_^
Hari ini Ck dapat wigg P1 Wimax 4G tau. Hmm tak cukup dengan Celcom Broadband,
tambah pulak dengan P1 Wimax. Bukan apa, sekadar suka-suka je.
Lagipun, Wiggy ni CK nak guna untuk download lagu -lagu or video MatLuthfi90..
Upssss kantoi sudah... =D
Lagipun juz tambah RM20 je untuk pakai Wiggy ni.
dan line Celcom kat area rumah CK di Taiping tak berapa strong lah.
So nak mencuba Wiggy ni macamana.
Nak tahu Wiggy macamana?
Wiggy ni boleh lekat dekat lappy
Comel!
Ini pulak Wiggy yang terbaru, Wiggy 4G
ini pula packaging nya
include dengan usb and segala yg berkenaan



No comments:
Post a Comment