Hye Bloggers ^_^
Dengan rasa riang & terlebih excited, CK nak story sket.
Facebook dah ada layout lah. Yang paling latest,
Facebook dah ada header. Wahhh... teruja nih.
SO tanpa membuang sikit pun masa, CK pun sudah
apply layout tu pada Facebook CK.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
V
Tada!!! Comel tak?
Yang kat bawah ni, badan profile Fb CK pulak.
Haha, best kan. So sape yang nak, buat lah sendiri ye.
Tengs "opah " CK, Siti Nur Syafiqah Fadir.
Ko memang expert bab ni kan?
juga pada Datin Zurain, mekacih yek
Tata!


boleh je, tapi buat sendiri, hakhak
ReplyDeleteHAHAHA
ReplyDeletetula pentingnya
csc education~
hihihi
eh x payah nk CSC sangat lah opah, assignment CSC dah siap ke x ni?
ReplyDeleteblum lagiee .
ReplyDeletelex luwh
submit 7 hb
HAHAHA