Saturday, July 2, 2011

Facebook boleh bertukar wajah

Hye Bloggers ^_^

Dengan rasa riang & terlebih excited, CK nak story sket.
Facebook dah ada layout lah. Yang paling latest,
Facebook dah ada header. Wahhh... teruja nih.
SO tanpa membuang sikit pun masa, CK pun sudah 
apply layout tu pada Facebook CK.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
V


Tada!!! Comel tak?

Yang kat bawah ni, badan profile Fb CK pulak.



Haha, best kan. So sape yang nak, buat lah sendiri ye.
Tengs "opah " CK, Siti Nur Syafiqah Fadir.
Ko memang expert bab ni kan?
juga pada Datin Zurain, mekacih yek

Tata!


4 comments: