Friday, August 5, 2011

Buka Puasa :)

Hye Bloggers

Assalamualaikum. Selamat berpuasa untuk hari keenam.
Yesterday, i went to Noodle Station for buka puasa, 
Bersama Kak Husna , senior kolej CK tuh.. Berdua je..
Tak ada apa nak dikatakan , tengok je lah gambar kat bawah ni,
Enjoy it, okey awak - awak semua, *smile :)



koey teow ladna Noodle Station version, sedap jugak





Chicken Wing sapa ntah yang punya, sesat lah pulak :D





Iced Teh Tarik , air yang memang wajib CK minum kat sini





Banana Split, dah rupe macam Banana Boat lah pulak




eh eh, anak sapa lah pulak sesat ni, hehe
Actually, CK saja je amik gambar budak ni
coz bosan nak tunggu teksi .. Sempoi kot budak ni, 
apapun, thanks ye adik kecik kerna sudi amik gambar :D

No comments:

Post a Comment