Hye Bloggers
Assalamualaikum. Selamat berpuasa untuk hari keenam.
Yesterday, i went to Noodle Station for buka puasa,
Yesterday, i went to Noodle Station for buka puasa,
Bersama Kak Husna , senior kolej CK tuh.. Berdua je..
Tak ada apa nak dikatakan , tengok je lah gambar kat bawah ni,
Enjoy it, okey awak - awak semua, *smile :)
koey teow ladna Noodle Station version, sedap jugak
Chicken Wing sapa ntah yang punya, sesat lah pulak :D
Iced Teh Tarik , air yang memang wajib CK minum kat sini
Banana Split, dah rupe macam Banana Boat lah pulak
eh eh, anak sapa lah pulak sesat ni, hehe
Actually, CK saja je amik gambar budak ni
coz bosan nak tunggu teksi .. Sempoi kot budak ni,
apapun, thanks ye adik kecik kerna sudi amik gambar :D





No comments:
Post a Comment