Hye Bloggers ^_^
Assalamualaikum! Kali ini CK menternak lemak di SR pulak.
( Okey, tiru ayat Cik Epal disitu, pinjam ye Cik Epal )
CK makan di SR bersama Kak Husna, Cik Jeeha, Cik Zurain & Pakcik Jatt.
Makan di SR
Okey, semua orang tau SR tu sedap.
Dia punya Choc Indulgence paling femeslah kan.
Masa berbuka, CK pilih Spaghetti Bolognaise & Air Sirap je, Haha
juga Iced Chocolate with Cream lah, Nyum nyum..
SO before nak balik, kami sempat bungkus kek,
erm nak kelah kat rumah pulak. CK pilih Choc Banana.
Selesai makan berbuka, kami balik rumah.
Itu je motif cerita untuk entri kali ni.
Tak tau lah nak bebel ape.
Tabiat CK : Memang suka merenung F&B (O_o')
Fun Fries Cik Jeeha yang buat, Comel kan?
Mereka ini kesayangan CK
CK, Cik Zurain & Kak Husna!
Zurain lagi dan lagi, :)
Hmm apa nak buat lagi, eh lupalah pulak satu gambar ni
Spaghetti Bolognaise SR, nyum nyum
Ini lah Pakcik Jatt & Makcik Jeeha kami
****************************************************************
P/S : Dear Cik Zurain
Please be strong k? Juz forget him yg sudah selalu bg kamu sakit.
Dia tidak berhak untuk lukakan hati kamu kerna
kita semua adalah sama walau harta, pangkat serta kedudukan
yang membezakan kita semua. Biarkan dia.
Sy percaya Allah sudah sediakan yang terbaik untuk kamu
dimasa depan, sabarkan hati kamu untuk tempuh semua ini.
Ingat, sy dan yg lain sentiasa ada untuk kamu
You can count on me :)
Baibai!







serius bergenang air mata aku bca entry kau ni. terharu sgt. thanks siti :) i love you !
ReplyDeleteHaha, aku pon act sebak gak nak taip ayat kat atas tu.
ReplyDeleteur welcome dear.. ingat, ada apa prob, kami suma ada tuk kau. jgn risau. sayang kau gak :)
wah skrg...mkn semua tempat yg std...
ReplyDeletexde dah gerai2....
dah tau apa itew choc indulg...
dulu asik tanya rasa tu mcm mn...
noodle station bagai....menu wajib...
even kat tpg ade pun dulu x nah pegi kennn
skrg.......ye la org dah mampu kan...
x pandang dah kedai2 tepi jalan...