Hye Bloggers ^_^
Assalamualaikum. Hello readers. Hari ini semester 4.
Kelas still start pukul 8 as usual. Fine,
Okay, Macam biasa, seronoklah jugak jumpa kawan kelas.
Subjek sem ni, hmm okay lah. Semuanya tourism subject except Arabic Languange.
Kesemua subjek tu nak cakap susah, erm bolehlah.
Yang agak peningkan kepala pun, subjek HTT255 & HTT260.
Macam yang korang nampak, subjek HTT255 (Computerized Fares & Ticketing)
Subjek ni ada kena mengena pasal flight lah.
Calculate time difference.hafal codes & abbreviation. Check fares and bla bla bla.
Subjek ni ada kena mengena pasal flight lah.
Calculate time difference.hafal codes & abbreviation. Check fares and bla bla bla.
Macam sem lepas, niat nak #deanlist tu masih ada. Cuma kena work harder lg.
Insya Allah. Lecturers pulak , kebanyakan nya okay & sporting.
Masih ada Miss Linie, Miss Nesma & Miss Zaza (#beautifulzaza). Haha.
This day adalah hari pertemuan classmate selepas sebulan cuti.
Opss, before i'm forget, i would like to share this.
Little Cute Koala Bear.
Comel kan? Ini classmate yang bagi tadi. Salmi namanya.
So sekarang ni, dah start kena create travel agency sendiri.
Serius, ilham tak sampai lagi. Skarang ni, start yang basic.
Cari nama , design logo & motto company. Then, next week pulak
create blog baru for that travel agency & pakej melancong.
Itu jelah cerita start semester baru ni. Secara jujurnya, sem baru nie penat sgt.
Entahlah kenapa. (= =') I wish that i can have someone else who experienced
to share ideas & opinions. Hmm.. serius. CK macam dah kurang idea.
Tak macam sem lepas. *sem lepas buat trip je pun.
Trip pun penat jugak asyik ulang alik ke Penang sampai dah bosan.
Agaknya penat kepala kot memikir konsep travel agency nie. Haiyakk.
#apeapejelah!
Sampai sini je lah eh. Ada story, CK update lagi okey?
Selamat berpraktikal buat coursemate & exhosmet.
Buat elok-elok je korang. Jangan lupa kita kat sini.
Opss, before i'm forget, i would like to share this.
Little Cute Koala Bear.
Comel kan? Ini classmate yang bagi tadi. Salmi namanya.
Masa cuti sem lepas, dia ke Australia untuk vacation.
Btw Salmi, if u read this entry, i would like to express my appreciation.
This is really cute koala okay. thanks for remembering me. =)So sekarang ni, dah start kena create travel agency sendiri.
Serius, ilham tak sampai lagi. Skarang ni, start yang basic.
Cari nama , design logo & motto company. Then, next week pulak
create blog baru for that travel agency & pakej melancong.
Itu jelah cerita start semester baru ni. Secara jujurnya, sem baru nie penat sgt.
Entahlah kenapa. (= =') I wish that i can have someone else who experienced
to share ideas & opinions. Hmm.. serius. CK macam dah kurang idea.
Tak macam sem lepas. *sem lepas buat trip je pun.
Trip pun penat jugak asyik ulang alik ke Penang sampai dah bosan.
Agaknya penat kepala kot memikir konsep travel agency nie. Haiyakk.
#apeapejelah!
Sampai sini je lah eh. Ada story, CK update lagi okey?
Selamat berpraktikal buat coursemate & exhosmet.
Buat elok-elok je korang. Jangan lupa kita kat sini.


No comments:
Post a Comment