Sunday, January 29, 2012

Si comel saya

Assalamualaikum

Hello readers. lama kan tak hapdet belog nie. bersawang dah.
aku nak share dengan korang gambar nie.
gambar anak buah aku si Khalisha tue.
Makin comel dah. >.<


khalisha dah umur lebih kurang 10 bulan.
dia pun dah pandai meniti tepi-tepi sofa.
bila sergah, dia pandai nak gelak kuat-kuat dah.


eeee.. geram lah dengan dia nie.
plus, dia jenis yang tak buas.
tak meragam yang melampau-lampau sangat.
aku paling suka tengok rambut tue.
macam cendawan. haha ^_^


tue je lah nak share. tunggu cita laen pulak lepas nie.


p/s: tahun nie nak dapat anak buah lagi. dari abang nombor tiga pulak.
congrats abang lan & kak erna 






No comments:

Post a Comment