Assalamualaikum
Hello readers. lama kan tak hapdet belog nie. bersawang dah.
aku nak share dengan korang gambar nie.
gambar anak buah aku si Khalisha tue.
Makin comel dah. >.<
Hello readers. lama kan tak hapdet belog nie. bersawang dah.
aku nak share dengan korang gambar nie.
gambar anak buah aku si Khalisha tue.
Makin comel dah. >.<
khalisha dah umur lebih kurang 10 bulan.
dia pun dah pandai meniti tepi-tepi sofa.
bila sergah, dia pandai nak gelak kuat-kuat dah.
eeee.. geram lah dengan dia nie.
plus, dia jenis yang tak buas.
tak meragam yang melampau-lampau sangat.
aku paling suka tengok rambut tue.
macam cendawan. haha ^_^
tue je lah nak share. tunggu cita laen pulak lepas nie.
p/s: tahun nie nak dapat anak buah lagi. dari abang nombor tiga pulak.
congrats abang lan & kak erna


No comments:
Post a Comment