Saturday, February 18, 2012

Lost World of Tambun

Assalamualaikum.

Hello peeps! last week bertarikh 10 februari
aku pergi bersuka suki di tambun,ipoh.
dengan classmates HM4A :)


Tadaaa. welcome to lost world of tambun.
meow meow. hehehe
bertolak dari alor star ---> ipoh,
ambik masa lebih kurang 4 jam.
selalunya, aku pergi satu jam je.
but, itu dari taiping = =,

 
 nampak tak kat situ?
the art of taking a picture.
LOL
pergilah mana pun, itu adalah wajib!



ini geng mandi manda aku.
mana pergi, kami sama-sama 
dok tarik pelampung
kehulu hilir.


kandid nie cantik.
seriusly aku suke view. derrr...!!
ape-apelah cik katie.
 tapi gerenti, kucing negro tu lagi comel.


kat tambun ni kami memang have fun habes.
plus tempat nie cukup facilities & amusement place.

kandang rimau : tengok tiger feeding
 kandang kuda : tengok kuda lah, apa lagi
paddle bot : kayuh 'itik' sambil bagi makan ikan
petting zoo : tengok binatang peliharaan. eg: kucing batu, sugar glider.
tim valley : meneroka bijih timah, ecehh
amusement park : pirates & aktiviti menggayatkan, damn u.
themepark : mandi manda. hoyeah
hotsprings : berendam dengan ayaq panaih. ngee.

 
 Every parts dalam tambun memang happening.
dekat waterpark & tiger feeding tu biasa jelah.

Pirates tu gayat gile. teringat themepark times square.
dna mixer yang meloyakan tue.

kat paddle boat, aku kena kejar dengan swann tiga ekor
sbb dia nak makan makanan ikan yang aku bawak.
mau rasa nk terjun tasik dah.

zoo pulak, best sebab takde pagar macam zoo biasa.
semua haiwan dia lepas. but dorang jinak je.

paling takleh blah, ular boleh pulak letak kat pagaq.
nasib tak pengsan.
aku adalah insan anti-ular ye.

last but not least,
tim valley. sangat best.
ada gajah besar. boleh snap-snap gambar

so itu je pun report pasal tambun
cerita yang aku nak hapdet dari minggu lepas
sebab aku malas
so aku hapdet hapdet hari nie.


next entry yaw!


 upss. gambar sesat
(= =')

No comments:

Post a Comment