Assalamualaikum.
aku sebenarnya bosan.bila bosan, mulalah aku godek-godek blog orang.
aku pun terjumpa lah tag nie. jujur dari hati, aku suka tag kat blog nie.
so sape nak suh aku jawab soalan -soalan gini, dipersilakan tag aku, okey?
so kita mulakan sesi jawab menjawab dari sekarang!
Nama Penuh - Siti Norkhadijah
Tarikh Lahir - 07 Disember 1992
Tempat Lahir - Hospital Taiping je
Tempat Dibesarkan - kat rumah lah. hahaha kat taiping jugak
1. Siapakah nama kawan rapat anda sewaktu kecil?
Fariha Hani Naim - jiran sebelah rumah. anak sister ospital.
Nurul Athiah Naim - kakak si fariha nie. ( sebenarnya panggil Ira je, HAHA)
Kak Ani - jiran next two door. Lepastu Kak Akhmar - jiran next six door. Haha
2. Apakah permainan masa kecil yang anda ingat?
Macam - macam kot. Main masak-masak. abis pokok bunga arwah mama
aku kerjakan. pastu main polis2, lompat ape ntah, sorok2, rounders etc..
3. Kalau anda gaduh dengan kawan anda, apakah yang akan anda cakap kpd mereka?
Selalu ayat klise budak2 "kami bagitau kat mak kami..!" hahaha
4. Di kawasan manakah tempat feveret anda bermain?
Kat tepi bukit sebelah rumah aku :)
5. Apakah cita-cita anda semasa kecil?
Arwah mama suh aku jadi doc. Kawan suh jadi pramugari sbb aku tinggi.
Ayah suh jadi navy oppiser. Huhu peninnn..!
6. Apakah rancangan katun yg anda gemari dan masih ingat sampai skrg?
Macam-macam. Teletubbies, Barbie, Popeye, Disney cartoon.
Kalau Melayu, aku minat Anak-anak Sidek, Keluang Man... and many more :D
7. Makanan ringan apakah yg anda akan borong di kedai?
Keropok Bika perisa Asli. Hahaha. Lepastu Seaweed kat 7-E
8. Nyatakan seorang rakan zaman kanak-kanak anda yg anda teringin jumpa skrg?
Fariha Hani Naim tu lah. Sejak aku darjah empat, dia pindah dok rumah tanah sendiri.
Plus mak dia naik pangkat. bertahun kot tak jumpa dia. last jumpa, tahun 2006 :)
9. Apakah gelaran anda semasa kecik?
Entahlah. yang aku selalu ingat dorang semua suka panggil SITI.
so sape yang panggil aku SITI, dia antara close friend or kawan lama =,=
10. Siapa yg mahu di tag?
- Jeeha
- Aen
- Opah Kuntum
- Fitry Fizz Fuzz (haha)
Cukup setakat ini sahaja. ayat skema seyh!
aku penat. so sape dah ditag tu jawab tau.
sewel...hahaha
ReplyDeletesewel.. apakah? HAHA
Deleteweh dah buat ke belum tag nie??
cepat ar. :P