Sunday, April 15, 2012

Perlis -> Bukit Merah -> Lumut :)

Assalamualaikum 

Hell-o my dear readers. cite nie actually dah lama pun.
cite aku berjimba dengan osmet aku. agak panjang kaki jugak le berjalan
dari kuala perlis -> bukit merah -> lumut



Destinasi Pertama : Kuala Perlis 

kami ke negeri yg paling utara kat mesia nie dengan keta wanie.
aku, opah kuntum, syima, noomie and ofcos tuan keta, wanie.
plan nak g bukit ayaq tapi dh lewat. plus, dekat hutan,
aku pn cm tak berani sangat. so, kami g kuala perlis.
kononnye, nak makan laksa. tp len pulak jadinya.


tadaaa!! kami makan ikan siakap tiga rasa. HAHA.
harganya, pergh terbaek. rm70 sume skali.
but sekali sekala makan besar, ape salahnya kan.


 pesaipa ntah noomie dok buat mata nie.. ahaha
muka aku suci dari mekap. :P


Destinasi Kedua : Bukit Merah

okey, time nie wanie tak ikut but digantikan dgn kawan baik aku, fariz.
so, dia driver nya. yes, driver yg dibuli aku sepanjang dua hari tue. 
*i am such bad fren.. jgn ikut perangai buli aku. HAHA

bila kata masuk laketown , konfem g waterpark.
so, bagi la chance orang jauh bersuka suki kat sini.
paling tak ley blah, opah kuntum yang asyik layan perasaan.
alih2 tenggelam sbb pelampung dya terbalik.
*fariz buat. aku subahat je. wakakaka*
so dekat seminit gak budak pempuan nie mencarut..
Astagfirullah.. tak baik tak baik.. :D

wajib lah snap gamba depan nie. heee.


kuntum jeles ar tu aku ader baju elmo. kah3 :P
terasa jelly disitu...

fariz, aku & syima @dominos pizza, taiping :)


depa dok buat busy pesaipa ntah. HAHA




Destinasi ketiga : Lumut


kalo yang nie, aku paling ske. sebab aku nak g manjung. makan shabushabu.
dah dekat setahun lamanya x mkn menatang nie.
time g sini, ketam ups fariz nak jumpa kawan.
tak sangka lak yg kawan dya tue, kawan lama si Syima nie.

so kami pun enjoice sama-sama. ajak lah si kawan syima skali.


 tu dia. opah kuntum dok buat rajen masak steamboat.


mampu snap gambar orang jaa..


style. aku suka yg belakang tue. KD Rahmat :)


yang merah tu mr fariz ketam.. dya lah driver
yang aku suka buli tue :P
yang sbelah tu, kawan lama Syima, Izni 
(betul ke eja cm ni?)




laut belakang mmg jernih baq hang!



snapping again and again..


so begitulah alkesahnya.

sume macam happy. so happy lah kot nohh,
best giler but penat. add, si incik ketam driver.
dengar kata tido 3 jam je b4 ari nak g tue.
*kau sendiri cari penyakit, okey? Bhahaha


everything is safe and such a nice journey :)



next entry pulak ^_^

2 comments:

  1. percutian paling handsome & owhsemmm :D
    sbb bole BAHAN org tuuu ~
    HAHAHAHA

    ReplyDelete
  2. kojaqqqqq... pi suka suki sbb
    nk bahan orang. ish2 dh lari niat tu.

    ReplyDelete