Assalamualaikum rakan-rakan Cik Katie..
Kalau merujuk kepada title diatas,aku rasa korang pasti tau apa yang aku nak post.
Apa lagi kalau bukan pasal Transformer..ala, the super-advanced robot tu..
Sapa tak tau,tak parislah wei..hahaha..just kidding..
Mengikut al kisah,minat aku nie datang dari my little nephew,IKMAL HAZIQ..
Ikmal suka sangat tengok sampai kadang-kadang,bapak aku naik geram coz tak dapat
tengok berita gara-gara budak kecik yang satu nie..
Satu hari tu aku cakap kat Ikmal..(ikuti perbualan ini..)
Cik Katie:Emal nak jadi apa?
Ikmal:Emal nak jadi Autobot lah..
Cik Katie: Autobot? Eh,bukan Emal nie Megatron ke? Kan Emal suka kacau adik main..
Ikmal:Mane ade,emal nie Optimus Prime lah..Aculah Megatron..
Pulak dah? Hai,aku pulak yang dikatakan Megatron yang jahat tu.
Lepas tuh aku tanya kat Ikmal lagi..
Cik Katie: Emal,sapa Bumblebee tu??
Ikmal:Bumblebee tu adik epan lah(Irfan Wafiq)..Adik kan comei..
Tergelak aku dengar dia kata cam tu..Epan tu adik kepada Ikmal. Anak Abang Eman ku..
Tapi itulah budak-budak sekarang.
Zaman dah maju.Budak sekarang pon tak layan dah citer Doraemon.Tak macam kite dulu-dulu.Itulah perangainya..
Apepun,Ikmal lah yang menyebabkan aku tiba-tiba jatuh hati kat filem blockbuster nie..


No comments:
Post a Comment