Wednesday, January 5, 2011

New Year..2011


Assalamualaikum rakan-rakan Cik Katie..

Sekarang nie dah masuk pun tahun baru. Bila sebut tahun baru mesti korang 
akan terbayang benda yang baru nak buat atau sesuatu yang dah buat tapi
nak buat lebih baik lagi.. Kalau budak-budak sekolah mesti terbayang kan ni..



bunga api yang wajib ada setiap tahun..




ini lah yang budak kecik akan bayang..
tapi,orang dewasa akan 
bayangkan azam tahun baru..
yang bujang dah fikir soal kahwin.
yang belajar fikir nak exam result 
gempak..
so,sumer ada azam yang macam-
macam..




So..aku pun tak nak ucap panjang n just want to wish Happy New Year 2011..
Hope our dream will be fulfill..



No comments:

Post a Comment