Hmm hari ni aku post pasal Ombak Rindu. Korang yang suka baca novel mesti tau,kan?
Aku start baca novel ni masa umur tahun 6.Aku ingat lagi aku baca novel nie
masa tunggu buat mykad kat JPN. Jalan cerita memang best. Thats why lorr
ade orang wat filem OMBAK RINDU. Dah siap ada poster lagi.
Tadaa!! Cantik jugak poster.Agak tergamam melihatnya. Tapi yang agak aku pelik,
pemilihan pelakon citer nie. Macam tak best lah . Ada ke Maya Karin yang muka
pan-asian jadi Izzah. Perh,memang jauh dari aku dok bayang selama nie.
Bagi aku,yang ok jadi Izzah ialah Lisa Surihani tak pun Tiz Zakyah ker.
Kan nampak sikit kemelayuan tu. Tambahan si Izzah tu budak kampung kan.
Tapi nak wat macamana dah pengarah pilih, aku sebagai penonton biasa
tak boleh nak wat camana. Just wait filem tu ditayangkan..
So,aku tak nak ulas panjang-panjang. Tengoklah gambar-gambar eksklusif
filem OMBAK RINDU nie..Hope lepas dah tayang nanti,bolehlah ada drama pulak.
Nanti boleh bikin semua sambungan novel tu sekali. OK Check it out ya!
Lakonan mantap Lisa Surihani N Aaron Aziz
as Mila Amylia n Hariz
Gaya seorang model terkenal dalam Ombak RIndu
Oh Maya Karin,adalah jugak macam Izzah
tapi pelik lah!!
kebahagiaan milik izzah dan hariz akhirnya..
Dapat jugak tengok Maya Karin jadi
orang kampung
Bila pulak ada part Izzah naik sampan nie??
Adegan yang agak romantik ya disitu.
Scene akad nikah antara Hariz Dan Izzah
Hariz langsung tak pakai baju nikah pun.
kejam nya!
terharu si izzah setelah hubungan dia n hariz dihalalkan..
mood ceria..Hariz still serius..hmm..
ok sudah nampak kemesraan disitu..
mesti scene Hariz pujuk Izzah..
hmm delimawati nie sapa pulak ye??
takkan Makcik Hajar??
curious..
hmm sapa pulak Bront Palare dalam cite nie?
think! think!
ya macam di stesen keretapi Alor Star je..
alamak bermesraan pulak
bront dgn maya nie..
pose seorang Izzah..
Amacam,puas hati dengan gambar-gambar diatas?? Bukan apa, aku memang terlalu
suka sangat dengan novel nie. So bila dah jadi filem,konfirm aku nak tau apa yang jadi..
So bila aku nak tau apa yang jadi,kenalah g tengok wayang.. Dengar khabar macam awal tahun nie citer tu di tayangkan..Sambil menunggu cerita tu, aku nak tnegok cita kat bawah nie yang dengar katanya akan keluar tahun nie..
1) Nur Kasih The Movie
kisah percintaan antara Nur Amina dan
Adam yang menjadi tanda-tanya..
2.Khurafat
Kisah seram hasil terbaik dari pengarah terbaik
Syamsul Yusof
3.Lu Langsi Lu Mati
cerita yang macam kelakar jugak lah..
yang penting ada Shaheizy Sam..
4.Pirates of the Carribean 4: on stranger tides
Captain Jack Sparrow kembali beraksi bersama Penelope Cruz
itulah serba sedikit yang aku tahu..ok lah see u next time..daa!!!
























No comments:
Post a Comment