Hye Bloggers
Yeeha! CK sudah pun kembali ke Taiping Bandar Warisan
Oh Tanah tumpah daerah kelahiranku.
Tepat 4.30 petang tadi, terkocoh-kocoh kejar bas Konsortium.
Nasib tak kena tinggal . Nasib baiklah.
Otw balik ke Taiping tadi hmm oklah..
Juz pelik skitlah kenapa bas tu singgah Gurun & Sg Petani
tuk amik penumpang,
Agak tension bila sekumpulan lelaki yg suka bising dlm bas tu
Atoyai, Sakit kepala lah.
Dengan asap rokok nya, turun g GENT bukan nk tut..
Tapi!
Nak pergi hisap R O K O K !
Hmm Ntahlah..
Banyak kali juga terlena N byk kali jugak terjaga
Bukan apa, dahlah beg lappy dok kat riba CK,
Takutlah apa2 yg terjadi tapi
Syukurlah tak ada apa-apa yg jadi.
Tepat Jam 8.00 malam, sampai juga Hentian Kamunting Raya, Taiping
Terdengar burung berkicau-kicau..
Oh Sudah sampai rupanya.
Apa lagi tunggu, terus call my bro suh ambik.
Tunggu dia adoi dekat sejam
Untuk hilang kebosanan, CK g beli keropok Twisties Cheese
Tengah best-best layan keropok,
Kak Lisa call tanya ada kat mana.
Kesian Kak Lisa, de nak ikut CK balik sini
Sebab dia nak jalan-jalan di Bukit Merah Laketown
Tunggu nanti cuti sem ya Kak Lisa.
To Wani, My Roomate,
Study rajin-rajin. Esok ada kuiz Acc106.
Tiba-tiba rindu sangat pada mereka di rumah seribu..
ahaha, di rumah 60 itu.
Takpe takpe, nti hari ahad kita berjumpa ok?
So Now,
CK mahu nikmati sepuas-puasnya
masa merehatkan diri disini..
Oh sungguh tension menatap assignment.
Hmm..dugaan belajar,
Sabar ajelah..
Taiping, Im Back For A While!
No comments:
Post a Comment