Sunday, May 29, 2011

Hari ini Semester 3

Hye Bloggers

Hari ini tarikh 29 Mei 2011  bermulalah sesi semester 3 bagi pelajar UiTM.
CK agak excited lah jugak datang kelas yang sekarang ni dah 
start pukul 8. Itu yang sampai terlewat tuh. Aduss..



So setelah jam tepat 8 pagi, baru CK bersama roomate, Azwane Amran
bergerak keluar rumah. Melangkah dengan penuh longlainya.
Apalah nak jadi, baru je hari pertama kelas dah longlai.
Sampai di kolej, Ustaz Khairul Anwar masih belum masuk kelas.
Hmm masa inilah yang kami sekelas guna tuk cit-cat bersama.
Almaklumlah, dah lama tak jumpa. Macam hot story dorang cit-cat.
Paling hot, konfirmlah pasal ponter final exam semester 2.
Lepas semua dah selesai, time to get breakfast pada jam 9.
Time jugaklah, kami beberapa budak kelas HM3A
bergerak ke gerai depan mahkamah Alor Setar macam anak ayam.
Hmm, itulah kami dari sem 1 sampai sem 3, dah tua pun.
Macam tulah kami hidup. Pastu, hot-story lagi.


inilah classmate CK. Gambar ini ketika kami ada trip di Beris, Sik, Kedah.

So, dalam semester kali ini tak ada apa yang berubah kecuali
subjek yang akan diambil. Tu dia, siap highlight lagi.
Subjek maybe ada yang tak sama sebab ada repeaters.
However, harap-harap friendship ini kekal selamanya.

Dalam semester ini, CK nak sangat dapat yang kat bawah ni


Harap tercapailah untuk dapatkan benda kat atas ni.
Harap, kali ini pointer dapat lebih dari yang sekarang dan
CGPA dapat naik lebih yang ada sekrang. Hope so lah.
SO, inilah cerita pasal beginning semester 3. 
Dah ngantukss, nak tido jap.
See ya! daa!!


No comments:

Post a Comment