Saturday, July 23, 2011

Transformer 3 : The Dark of Moon :D

Hye Bloggers O_O

Kelakar kan CK, orang dah tengok tapi CK pulak baru tengok.
Bukan lah, hari tu bz dengan trip-trip. Tu yang lambat tengok.
CK tengok yang 3D, best jugak tapi sakit mata la. Hmm,
Before nk start berleter, CK nak cakap Transforemer 3 best lah.
Pada sapa yg cakap x best, pegi tengok balik.
Yelah, maybe korang rasa Megan Fox dah tak da, tak bermakna
cita Transforemer tu dah tak best. Waa, lepas rindu pada Bumble Bee..


Comel kan ?

So, berkenaan cita ni. Suma mesti dah kenal dengan 
Optimus Prime, Bumble Bee ( the most popular Autobots )kan?
SO suma watak masih lagi yang sama, cuma heroin dah bertukar.
No more Megan FOx lagi. *apa dah jadi dengan dia ya??

Cita kali ini lebih kepada nila persahabtan lah kalau secara generalnya.
Yelah, kita tak sangka yang Autobots dipermainkan oleh leader
sendiri,Sentinel. *Hah,talam dua muka, tak suka dia!
CK memang nak share jalan citanya tapi agak pening 
nak huraikan pada korang. Korang mesti x faham nti.

Anyway, masa tengok Autobots kena halau dari Bumi tu
lagi sedih dari tengok movie Sekali Lagi ( lakonan Lisa Surihani ).
Pelik betul kan? Sebab Autobots kan baik, kenapa kena halau?

Tapi x kesah lah, asalkan happy ending. Yang penting,
Bumble Bee tetap kiut, :D

Sayaaaaangggg Bumble Bee... Comel sangat!

1 comment: