Hye Bloggers O_O
Kelakar kan CK, orang dah tengok tapi CK pulak baru tengok.
Bukan lah, hari tu bz dengan trip-trip. Tu yang lambat tengok.
Bukan lah, hari tu bz dengan trip-trip. Tu yang lambat tengok.
CK tengok yang 3D, best jugak tapi sakit mata la. Hmm,
Before nk start berleter, CK nak cakap Transforemer 3 best lah.
Pada sapa yg cakap x best, pegi tengok balik.
Yelah, maybe korang rasa Megan Fox dah tak da, tak bermakna
Before nk start berleter, CK nak cakap Transforemer 3 best lah.
Pada sapa yg cakap x best, pegi tengok balik.
Yelah, maybe korang rasa Megan Fox dah tak da, tak bermakna
cita Transforemer tu dah tak best. Waa, lepas rindu pada Bumble Bee..
Comel kan ?
So, berkenaan cita ni. Suma mesti dah kenal dengan
Optimus Prime, Bumble Bee ( the most popular Autobots )kan?
SO suma watak masih lagi yang sama, cuma heroin dah bertukar.
SO suma watak masih lagi yang sama, cuma heroin dah bertukar.
No more Megan FOx lagi. *apa dah jadi dengan dia ya??
Cita kali ini lebih kepada nila persahabtan lah kalau secara generalnya.
Yelah, kita tak sangka yang Autobots dipermainkan oleh leader
sendiri,Sentinel. *Hah,talam dua muka, tak suka dia!
Yelah, kita tak sangka yang Autobots dipermainkan oleh leader
sendiri,Sentinel. *Hah,talam dua muka, tak suka dia!
CK memang nak share jalan citanya tapi agak pening
nak huraikan pada korang. Korang mesti x faham nti.
Anyway, masa tengok Autobots kena halau dari Bumi tu
Anyway, masa tengok Autobots kena halau dari Bumi tu
lagi sedih dari tengok movie Sekali Lagi ( lakonan Lisa Surihani ).
Pelik betul kan? Sebab Autobots kan baik, kenapa kena halau?
Pelik betul kan? Sebab Autobots kan baik, kenapa kena halau?
Tapi x kesah lah, asalkan happy ending. Yang penting,
Bumble Bee tetap kiut, :D
Sayaaaaangggg Bumble Bee... Comel sangat!
Sayaaaaangggg Bumble Bee... Comel sangat!

OMG, kau amik Bumble Bee kesayangan aku tu? Hehehe :D
ReplyDelete