Thursday, July 21, 2011

Annissa , Final Episode :)

Hye Bloggers ^_^

Ya, Annissa yang slalu ditayangkan di TV3 ( slot Samarinda ) dah tamat.
Citanya mcm kat bawah ni :-

Anna ( Watie Elite )

Finally, barulah dia dapat tahu rupanya Farid ( Zamarul Hisham )
husband dia tu dah kawen dengan Balkis ( Rozita CHe Wan ),
kwan baik dia sendiri. Mula-mula dia marah sbb kena tipu dengan Shila,
lepas tu dengan Balkis, lastly dia dah boleh tima hakikat.
Dan dia jaga anak suami dia, Haikal dengan pnuh kasih syg.
Rasanya, dia mengandung kot sbb last skali dia muntah.
N org gaji cakap Haikal nak dapat adik..
Entah la..

Balkis ( Rozita Che Wan )

Dia meninggal dunia lepas bangun dari koma
tapi.dia masih sempat tengok anak dia,
Haikal dan sempat mintak maaf dari Anna.


Shila ( Faradhiya )

Dari menyampah tengok si Shila ni terus jadi kesian.
Plus, masa dia dah jadi mental sejak kena tangkap tu.
Lastly, kena tangkap dengan polis sbb kes songlap duit
& kes bunuh orang. Masa di lokap,
dia asyik nampak orang yang dia bunuh tu datang kat dia.
Last2, kena dok wad gila akhirnya.
Moral : Jangan tamak harta dunia, cam tulah jadinya..


Sarah ( Aida Aris )
Anna pon dah mintak balik Sarah keja kat Annissa Corp.
Sarah lah satu-satunya kawan yang tak penah khianati Anna.
Dialah yang tolong Anna saat Anna dikhianati kawan2 baik sndiri.
Dia yang nasihatkan Anna dlam banyak benda yang dah jadi.
( ya , setiap yang jadi ada hikmah walaupun kecil )


Demikianlah story Annissa yang pasal empat orang kawan baik.
Dari sekolah menengah -> universiti -> alam dewasa .
Akhirnya tamat jugak.  Lepas ni cita apa pulak , ye??

No comments:

Post a Comment