Assalamualaikum
1st and foremost aku nak cakap, dah beriban kali aku nak hapdet belog. tapi!
baru tulis separuh, aku dah save balik dalam draft.
tak tau lah kenapa aku makin malas nak menghapdet.ayoyoyoyo..
banyak cita sebenarnya aku nak share dengan korang sebenarnya.
1. aku dah dapat lesen kereta, heuheuheu!
Aku start belajar kete dgn sekolah memandu awal mei lepas.
then, aku test dgn jpj akhir mei lepas. yep semuanya lepas.
so aku pun dah lepas ( passed ) lesen tue dgn sekali amik je.
ALHAMDULILLAH!
2. aku passed dgn jayanya final exam sem empat .
even aku penah rasa mcm aku kena repeat, but i'm not!
yeah, i'm passed all the subjects :)
pointer tue jatuh sikit je dari yang sem tiga.
tp still dlm tiga pointer and nk dekat lah dean *tak de rezeki*
Alhamdulillah untuk kali kedua :)
3. aku dah berjaya bawak motor clutch. eh eh?? *perlu mention ke?*
Jawapannya : PERLU!
eh, susah tau nak bawak moto nie. tambah , pada org yg cepat gelabah mcm aku!
yep, aku cukup gelabah lepas moto enjin tersentap kt trafik lite.
hamaigaddd, malu kot. tak tau lah nk sorok mane muka.
tapi, masa mula-mula bawak je lah..
dah lama lama tue , aku dah expert laa. siap merempit lagi.
Ahakksssss ;D
4. aku dah start semester lima *muka monyottt sikit*
sem last. so kena struggle lebih. tak boley nak main main lagi.
so masa berkepit dengan katil pun, dh kena korban jugak.
sem nie kena buat trip balek. then buss plan. more detail lah kata org.
aku pun dah start mencari tempat nak Latihan Industri ( LI )
so dah ada dua tempat : tourism kedah & LADA .
aku kena pilih salah satu. sampai saat nie,
aku pun tak decide nak letak mane satu as 1st choice.
done! see at next entry :)
No comments:
Post a Comment